CommWorld kohtumine Taanis

Seekordne kevadkohtumine toimus Aarhusis, Taanis. Ilmad olid suurepärased, paraku ei õnnestunud aga eriti välja saada, et seda nautida. Seepärast keskendusin tarkuse endasse imamisele.

Kohapeal olin neljal päeval, aga arvestades, et esimene neist oli õhtu ja viimane varahommik (jah, pidin lennuki tõttu ärkama kell 04.00), siis kogemuste vahetamisele oli pühendatud 2 päeva.
Esimene õppepäev sisaldas endas peamiselt Patrick Collisteri (AdCademy) ülimalt inspireerivaid ja praktilisi loenguid, töötubasid ja ajurünnakuid. Patrick on olnud Ogilvy London ja EHS Brann Groupi loovjuht ning on üsna uhke fakti üle, et ta on ainus loovjuht, keda Guiness on kaks korda vallandanud :)

Teisel päeval vahetasid kogemusi CommWorldi liikmed omavahel. Toimus seeAarhusi KPMG kontorihoone viimasel korrusel. Vaade oli suurepärane, samuti see, mida räägiti. Mina tegin ettekanded ComMWorldi knowledge managementi (teadmusjuhtimise) võimalustest ja ühe toote turuletoomisest.

Nüüd aga paar sõna ürituse seekordsest korraldajast Taani agentuurist, mis paneb huvitavasse perspektiivi kogu Eesti reklaamitööstuse. Tegemist on siis sõltumatu reklaamiagentuuriga, nagu meiegi (st ei ole tegemist pealesunnitud poliitikaga ketiga, nagu McCann, BBDO jms). Agentuuri nimi on 727 ja nad otsustasid, et kui juba selline nimi on, oleks ju igati paslik osta Inglismaalt Boeing 727, transportida see laeva, rekkade ja kraana ning politseieskordiga uudistereporterite kaameratule all oma agentuuri hoovi. Lennukist visati välja tavapärased istmeread ning asendati need mugavate erisuguste istmete ja diivanitega, nii et moodustust kolm pisut erinevas stiilis ruumi, mida lahuvad klaasuksed. Lennukisse pääseb läbi koridori otse kontoriruumidest. Ja ma ei räägi mingist vrakist, kõik näeb välja ülimalt puhas, stiilne ja viimistletud. Nii et mõelgem selle üle pisut. Sõna otseses mõttes — sky is the limit.

Pildiline ülevaade:

CommWorld meeting Aarhus 2008

Lisa Kommentaar