Kuldmuna 2010

Veetsin kolmapäeva Eesti rahvusliku reklaamiauhinna, Kuldmuna žüriis ja mul on hea meel öelda, et taas kord tundus tase sutsu kõrgem kui varasematel aastatel.

Või õigem oleks öelda — ühtlasem. Tippe oli sama palju, nagu ikka, aga väga halbu reklaame polnud sel aastal peaaegu üldse esitatud. Tavaliselt on selliseid ikka oma 10-15% olnud, aga nüüd leidusid vaid üksikud tõsiselt halvad :)

Ja töid esitati rohkem kui eelmisel aastal, nii et masu või midagi. Huvitav on märkida, et paljud tööd olid mõne riigiasutuse tellitud, päris palju hakkas silma näiteks EASi logoga Eestisse kutsuvaid reklaame.

Pidu on Nokia kontserdimajas 19. märtsil, siis saate teada, kes ja mida võitis.

viagra

Lisa Kommentaar