Wazzap? 2009: sotsiaalse meedia turundus

Osalesin eile sotsiaalse meedia turunduse seminaril, mida juhendas britt Charlie Osmond.

Tuleb tunnistada, et midagi päris uut ta mulle ei rääkinud, aga see pole tingimata halb asi. Esiteks sain tunnistust sellest, et olen mõelnud asjadest “õigesti”, teiseks selgus, et olen selle teemaga juba nii sina peal, et mind üllatada on kohutavalt raske.

Räägiti sellest, mis puhul ja milleks sotsiaalse meedia turundust kasutada ja sellest, mis puhul sellest suuremat abi ei ole. Tõesti, ega tegemist mingi imerohuga ju pole kõiki maailma hädasid see ei ravi. Küll aga on mitmel puhul ääretult kasulik tegevus.

Huvitavamad ju teoreetiline jutt, olid just konkreetsed näited ja case study-d, kust reaalsed tulemused välja paistsid.

Üksikuid kommentaare, mis ürituse ajal kuulajate poolt Twitterisse saadeti, saab lugeda hashtag´i #wazzap09 kasutades, Charlie Osmondi säutse saab lugeda siit:
http://twitter.com/cosmond

Lisa Kommentaar